Rejestrator czasu pracy podniesie efektywność Twoich pracowników

1 czerwca 2016

Rejestartor czasu pracy – serce systemów RCP

Zegary czasu pracy to zaawansowane przyrządy, które pozwalają na zapisywanie godzin wejść i wyjść pracowników. Zegary są kompatybilne z oprogramowaniem, które prowadzi rejestr czasu pracy wszystkich pracowników, jak również okresu pobytu gości. Systemy umożliwiające rejestrację oraz kontrolę czasu pracy mogą być bardzo zróżnicowane. W ich skład zwykle wchodzą różne urządzenia. Jednak rejestrator, czyli zegar czasu pracy jest niezbędnym składnikiem każdego takiego systemu. Pozwala on na przekazanie i przetwarzanie danych sczytywanych przez czytnik do systemu.

O korzyściach z zegara czasu pracy

Niezaprzeczalną korzyścią którą przynosi rejestrator czasu pracy jest zwiększenie wydajności pracowników. RCP to rozwiązanie szczególnie niezbędne w firmach zatrudniających wiele osób, przez co bezpośredni nadzórwszystkich pracowników jest utrudniony. Co istotne rzetelna ewidencja czasu pracy pomaga w uniknięciu niedomówień i stanowi niepodważalny dowód na godziny spędzone w pracy. Systemy RCP mogą współgrać systemami kontroli dostępu, które za pomocą danych biometrycznych (takich jak linie papilarne) lub haseł dostępu uniemożliwiają wstęp osobom niepożądanym, przez co podnoszą bezpieczeństwo.