CSR i inne raporty danych pozafinansowych

21 listopada 2016

Potrzebujesz dowiedzieć się, kto wykonuje raport danych pozafinansowych? Koniecznie zajrzyj tutaj

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz chętniej tworzone przez najróżniejsze firmy. Na ich opracowanie najchętniej stawiają wiodące korporacje – publiczne koncerny czy światowe firmy, ale docenia się je również w trochę mniejszych przedsiębiorstwach. Najpopularniejszym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z danych, które są w nim zawarte można wyczytać na przykład jakie są proporcje kobiet i mężczyzn na najważniejszych stanowiskach kierowniczych, jak istotna jest dla firmy troska o ekologię i w które kampanie charytatywne się angażuje. Dlaczego jednak opłaca się opracować raport danych pozafinansowych? O czym wiedzieć przy jego wydaniu, aby przyniósł spodziewane rezultaty?

Dlaczego opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych

Na raport danych pozafinansowych dobrze zdecydować się przede wszystkim z uwagi na postrzeganie korporacji. Wydając raport CSR kreujemy image firmy zaangażowanej, zaś to rzutuje zarówno na zwiększenie liczby kontrahentów, jak i brak trudności z przyznaniem ewentualnych kredytów. Raport danych pozafinansowych także pozwala na zbudowanie więzi z miejscowymi społecznościami oraz władzami, co jest bardzo istotne dla wszystkich przedsiębiorstw – tak niewielkich przedsiębiorstw, jak i międzynarodowych holdingów.

Skuteczny raport danych pozafinansowych

Stworzenie raportu danych pozafinansowych da spodziewane skutki tylko wówczas, gdy jego wyniki wydamy w przystępnej dla klientów formie. Z tego powodu po przygotowaniu danych, dobrze powierzyć przygotowanie publikacji raportu doświadczonej studiu graficznemu. Przez to potencjalni klienci łatwo wyszukają najistotniejsze dane, co w ogromnej mierze rzutuje na ich zdanie o firmie. Nie zapominajmy również, że raport danych pozafinansowych będzie częścią strategii kształtowania wizerunku marki – musi zatem być podobny do publikowanych przez nią materiałów reklamowych.

Dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]