
Custom Publishing
14 października 2016Tu odnajdziesz szczegółowe informacje w temacie custom publishing
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing wiąże się z kompleksowym podejściem do publikacji. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji publikowania kolejnych części istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi,
- książki,
Cele custom publishingu
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]