Custom Publishing

14 października 2016

Tu odnajdziesz szczegółowe informacje w temacie custom publishing

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing wiąże się z kompleksowym podejściem do publikacji. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji publikowania kolejnych części istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi,
  • książki,

Cele custom publishingu

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości kontraktów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]