
Mało klientów? Pomoże agencja SEO
18 maja 2017Aby skorzystać z wiedzy specjalistów z agencji SEO, odwiedź seo4.net
Przedsiębiorstwa i właściciele sklepów internetowych, którzy pragną, by pojawiać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie rekomendujemy, to podejmowanie działań . Nie posiadając kwalifikacji w kwestii SEO i nie obserwując systematycznie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać rzetelnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat doświadczonego SEOwca, jednakże nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzecia metoda to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet wygospodarowany na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz fachowców od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od programowania, content marketingu, grafiki i kampanii Google Ads, którzy służą merytorycznym wsparciem w tych sferach.
Doświadczona firma SEO przygotowuje spersonalizowaną ofertę dla każdego klienta
Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Na co zwrócić uwagę w trakcie wyboru podmiotu, która podniesie naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy wybrać firmę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, ale również tych kreatywnych i marketingowych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co nie zawsze gwarantuje odpowiednią jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od około dekady, można mieć pewność, że dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może w każdej chwili pochwalić się szerokim portfolio swoich poprzednich klientów. Agencje SEO na ogół na swoich stronach dodają dział z opisem tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy trzeba przeanalizować opisy takich przypadków, by przekonać się, jakich wyników można oczekiwać po agencji, a także to dla jakich branż pracowała i jakie trudności udało jej się rozwikłać. Solidna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o planach prac na nadchodzące tygodnie, a także dostarcza raporty ze zrealizowanych działań i ich następstwa.
Inna ważka kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu działań do charakteru działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpisuje w ciągu 15 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel dobrej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by dopytać o kolejne informacje o firmie, konieczne do opracowania dla niej pełnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się odszukać na własną rękę w internecie, jak np. informacja o prowadzonych dotychczas pracach SEO i o kluczowych dla klienta usługach bądź produktach, które stara się wypromować.
Co o firmie SEO świadczy system rozliczeń jaki oferuje?
Z nieufnością warto potraktować agencje SEO, które oferują typ umowy z opłatą za wypracowany wynik. W takim systemie opłata odbywa się dopiero wówczas, gdy frazy kluczowe dotrą na wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top10 albo do Top5). To wciąż dość popularny model rozliczeń, jednakże niesie ze sobą znaczne ryzyko – można bowiem uzyskać szybkie rezultaty za pomocą łamania standardów określonych przez Google. Systematycznie aktualizowany algorytm dodatkowo nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem rzetelna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do opłaty za współpracę z agencją SEO, to sporadycznie jest ona stała – tradycyjnie w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy niezbędne są wyższe nakłady finansowe, by przeprowadzić szczegółowy audyt SEO, a potem wcielać w życie wszelkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty działań bywają znacznie niższe.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]