
Promocja marki z pomocą parasoli z nadrukiem
7 marca 2021Gadżety reklamowe to jedna z najbardziej efektywnych metod budowania pozytywnego obrazu marki w oczach konsumentów i partnerów biznesowych. Niesłychanie dobrze w tej roli sprawdzają się dodatki, po które sięgamy codziennie – szczególnie, jeżeli okazują się naprawdę praktyczne. Dlatego właśnie wiele przedsiębiorstw do promocji swoich usług wykorzystuje kalkulatory, torby oraz ołówki. Pośród gadżetów promocyjnych coraz większe znaczenie zyskują parasole z logo – to przecież sprzęt, z którego chętnie korzysta gros osób. Prócz tego parasole wywołują same pozytywne asocjacje – zwłaszcza te związane z ochroną oraz asekuracją.
Parasole z logo – idealne dla podmiotów, których zadaniem jest zagwarantowanie klientom ochrony
Jak napomknęliśmy powyżej, parasole kojarzymy głównie z zabezpieczeniem przed opadami oraz mającym w tym swoje źródło uczuciem bezpieczeństwa. Trudno o bardziej pozytywne zestawienie. Klienci lub wspólnicy, którzy zostaną obdarowani parasolem, z pewnością docenią przesłanie i wypracują sobie dobre zdanie o promującym się podmiocie. Dlatego też parasole z logo firmy wyjątkowo dobrze zdają egzamin w promocji podmiotów, których nadrzędnym celem jest zagwarantowanie klientom ochrony w rozmaitych sytuacjach. Co prawda z ich pomocą reklamują się wszystkie marki, jednakże zalecane są one szczególnie podmiotom oferującym usługi medyczne, ubezpieczycielom czy instytucjom finansowym.
Parasole z nadrukiem – jak wybrać optymalny rodzaj do promocji?
By konsument czy kontrahent faktycznie był zadowolony z otrzymanego parasola, ten musi być solidny. Dlatego szukając parasoli z nadrukiem logo trzeba wziąć pod uwagę głównie ich jakość oraz działanie. Z uwagi na swobodę ich przenoszenia, wyśmienitą opcją są parasole teleskopowe, które bez przeszkód zmieszczą się nawet w niewielkiej torebce.