
Skuteczna promocja – druk plakatów
8 czerwca 2016Podstawową formą reklamy ulicznej, którą można zawiesić na masztach ogłoszeniowych, bilboardach – tj. w miejscach publicznych – jest druk plakatów. Każda firma potrzebuje afiszy reklamowych, nieważne, czy jest to biuro podróży, kino czy jednostka państwowa. Trzeba zainwestować w to istotne narzędzie marketingowe.
Jakie założenia brać pod uwagę wybierając druk plakatów?
Plakaty wielkości B1 oraz A3 są niezwykle popularne. Wspaniale prezentują niezbędną treść, są widoczne dla przechodniów. Zwróćmy uwagę na to, że wybierając plakat jako rodzaj reklamy zewnętrznej, trzeba uwzględnić kwestię jego odporności. Papier, z którego zostanie on stworzony, musi być niewrażliwy na czynniki związane z aurą, takie jak wiatr, grad czy światło ultrafioletowe. Kluczowa jest też procedura druku, taka jak na przykład laserowy czy tampodruk. Plakat może zostać zrobiony na papierze wysokiej jakości, błyszczącym lub pozbawionym połysku.
Pomysłowy projekt – najważniejsza sprawa przy druku plakatów
Sam schemat afisza musi być dobrze przemyślany, żeby miał wszystkie ważne elementy. Konsumenci muszą zauważać do czego zachęca, odebrać dokładne dane. Trzeba zasięgnąć porady profesjonalnej drukarni, która zapewnia kompleksowe usługi – jeśli sami nie mamy pomysłu. Kierując się naszymi założeniami grafik wykreuje afisz od podstaw. Grafik zajmie się wymyśleniem przykuwającego uwagę i trafiającego do klienta projektu, a druk potrzebnych plakatów przebiegnie prędko i w terminie.