Z monitoringiem internetu poznasz opinie o swojej firmie

11 grudnia 2016

Globalna sieć to zarówno świetne narzędzie do promocji, jak i coś, co pozwala publikować swoje komentarze dotyczące naszej firmy. By lepiej dopasować działalność do ich oczekiwań, powinniśmy znać ich aktywność i nie lekceważyć nieprzychylnych uwag. Znacznie lepiej zrobimy, wyciągając z nich wnioski i dopasowując w ten sposób swoją ofertę. Skąd jednak wiedzieć, co dokładnie kupujący sądzą o naszej marce? Witryn, na których mogą publikować komentarze jest naprawdę dużo, więc ich wyszukanie to pracochłonne zajęcie. Z tego względu trafionym pomysłem będzie na pewno powierzenie monitoringu internetu specjalizującej się w tym agencji.

Zasady monitoringu internetowego

Monitoring internetu umożliwia znalezienie opinii dotyczących danej marki. Dzięki temu, że kompletuje duże liczby opinii, mamy szansę wywnioskować, czy jest ona zoptymalizowana pod kątem oczekiwań kupujących. Aplikacje służące do monitorowania internetu pozwalają również zyskać wiedzę o tym, że jakiś internauta szukał danych o danym produkcie – niekiedy nawet parę chwil od wpisaniu zapytania.

Monitoring internetu ze specjalnymi narzędziami

Monitoring internetu, jak przed momentem wspomnieliśmy, warto powierzyć zewnętrznej firmie, lecz nierzadko będziemy mieli możliwość skorzystania z innych opcji. W sieci dostępne są bowiem aplikacje, które wszystkie dane wyślą do specjalnego panelu. Niekiedy narzędzia tego typu bywają darmowe, jednak by zyskać możliwość skorzystania z wszystkich funkcji, musimy zapłacić producentowi.