Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

28 grudnia 2019

Aby skorzystać z usług specjalistów agencji marketingowej Kraków, kliknij tutaj

Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją, działania marketingowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. marketingu, jednakże niewielkie firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w internecie (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – folderów, billboardów, plakatów lub stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć interesujące, unikalne wpisy na stronę internetową firmy, jak również opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter lub Instagram.

Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu sympozjów, targów bądź spotkań z klientami, które zwykle wymagają wielopoziomowego planowania, te zadania może przejąć agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację imprezy integracyjnej lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to przekazanie wszystkich działań marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]