Czym charakteryzuje się dobra ulotka?

16 maja 2016

Do czego służy ulotka reklamowa?

Ulotka reklamowa to znakomity sposób na zachęcenie klientów do skorzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Aby była skuteczna, powinna być ciekawa i atrakcyjna wizualnie. Zazwyczaj zawiera najistotniejsze dane, konieczne do poinformowania ewentualnego klienta o usługach firmy.

Podstawowe zasady projektowania ulotek

Krótkie jest życie wielu drukowanych ulotek. Często tuż po ich wręczeniu, zostają wyrzucone do śmietnika. Jest wiele czynników, decydujących o tym, czy ulotki nie spotka podobny los. Pierwszym jest dobór właściwego papieru. Nie może być on niskiej jakości, ponieważ umie to skutecznie zniechęcić klienta. Powinno się dokładnie zaplanować treść ulotki, tzn. wielkość i ilość tekstu oraz czy jest on dla adresata zrozumiały i rzeczowy. Oczywiście nie można zapomnieć o rozmieszczeniu tekstu na ulotce oraz odpowiedniej oprawie graficznej, tzn. umieszczeniu loga i grafik oraz doborze tła. Wskazane jest, żeby projektowanie oraz skład tego powszechnego medium reklamowego pozostawić doświadczonym specjalistom.
Fachowo zaprojektowane ulotki przynoszą znaczne zyski przedsiębiorstwu. Są one znakomitym sposobem na dotarcie do ogromnej ilości klientów w krótkim czasie.