
Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google
3 lutego 2022Szukasz szczegółowych informacji o tym, jak wybrać firmę SEO? Skieruj się na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Warto kierować się sugestiami profesjonalistów, a najlepiej samego Google.
Google doradza, jak znaleźć rzetelną firmę SEO
Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo obecności innych opcji, jak np. DuckDuckGo, Baidu bądź Rambler, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce zaistnieć w sieci, musi zapracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, z reguły nie jest to proste bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś nowym, i udostępniło krótki film o tym, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.
Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna agencja SEO?
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, w prosty sposób wyjaśnia, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieustanny monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- zdolność estymacji budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony.
Pracownica firmy Google wskazuje również, iż solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą dostrzegalne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.