Jak wypromować firmę? Pomogą gadżety z nadrukami

22 maja 2016

Odpowiednio opracowane strategie promocyjne są najważniejsze dla powodzenia wszelkich przedsięwzięć. Do każdego wśród nich powinniśmy dopasować odpowiednie metody, ale upominki promocyjne sprawdzają się we wszelkich branżach. Nie może to dziwić – klient, który dostanie drobny prezent z pewnością dobrze skojarzy firmę. Gadżety promocyjne przybierają rozmaite postaci – od notesów, przez kubki, aż po klasyczne koszulki z nadrukiem ze znakiem firmy. Warto przy tym zadbać nie tylko o to, by dawane kontrahentom rzeczy były wysokiej klasy oraz nie zepsuły się po normalnym wykorzystaniu, ale również o to, aby zdobiące je nadruki były właściwie naniesione.

Nadruki promocyjne – metody

Typ nadruków zależy od materiału, z którego zrobiony jest upominek. Na rzeczach zrobionych ze szkła zwykle stosuje się sublimację, natomiast do tworzyw sztucznych oraz ze stali trafionym pomysłem okaże się tampodruk, gdzie by wydrukować nadruki stosuje się tampony z naniesionym wzorem. W przypadku metalowych gadżetów nierzadko wykorzystywany bywa także grawer, gdyż zapewnia dużą trwałość. Sporym uznaniem cieszy się także sitodruk, który naprawdę dobrze sprawdza się przy zdobieniu butelek oraz CD-ROM-ów. Na T-shirtach czy czapkach stosuje się poza tym haft.

Komu zlecić nadruki promocyjne?

Trwałość nadruków promocyjnych, jak łatwo stwierdzić, zależy w szczególności od tego, której firmie zlecimy ich przygotowanie. Przed wyborem powinniśmy dowiedzieć się, czy dana drukarnia poza wykonaniem nadruków świadczy również dodatkowe usługi – na przykład ich zaprojektowanie. By przekonać się, czy z usług agencji będziemy zadowoleni, dobrze również sprawdzić jej wcześniejsze projekty i wyszukać komentarze o niej w sieci. Świetnym rozwiązaniem będzie oprócz tego zlecenie wykonania kilku prototypów – przez to wcześnie znajdziemy możliwe usterki oraz w porę zlecimy modyfikacje.