
Jak zdobyć tytuł Google Partnera?
20 lipca 2017Zdobądź więcej informacji o ofercie Google Partnera na seo4.net
Google AdWords jest wymieniany wśród najefektywniejszych technik umożliwiających promocję w sieci. Polega na wyświetleniu internautom linków sponsorowanych o zawartości dostosowanej do danego zapytania i może zwiększyć zyski nawet o ponad połowę, o ile kampania AdWords będzie odpowiednio poprowadzona. Na przekór temu, co myśli wielu z nas, opracowanie wydajnej kampanii AdWords to rzecz dla doświadczonych specjalistów i bez odpowiednich umiejętności okaże się prawie niewykonalne. Dobrze zatem powierzyć to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie jest to trudne – wystarczy tylko sprawdzić, czy dana firma zdobyła tytuł Google Partner.
Certyfikat Google Partner
Google Partner to program, jaki internetowy gigant przygotował, chcąc zagwarantować klientom korzystającym z AdWords fachową obsługę. Polega on na przyznaniu firmom SEO specjalnych porad, z którymi są one w stanie opracować efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Żeby agencja uzyskała certyfikat Google Partner, jej pracownicy powinni mieć certyfikaty Google AdWords, a ona sama musi wykazać sprawność w kierowaniu funduszami strategii. Google nadaje certyfikat Google Partner agencji SEO jedynie po starannym jej przetestowaniu. Co jednak oznacza on dla klientów?
Co oznacza certyfikat Google Partner?
Tytuł Google Partner świadczy o tym, iż pracownicy wybranej firmy posiadają kwalifikacje, które pozwalają na wybór najlepszych metod w trakcie zarządzania kampanią. Dzięki Google Partner zyskujemy również pewność, że firma, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do wszelkich nowości wprowadzanych przez internetowy koncern, zaś jej pracownicy biorą udział w różnych kursach prowadzonych przez Google, a także mogą korzystać z jego wsparcia technicznego.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]