Komu zlecić kolportaż ulotek?

8 października 2016

Ulotki reklamowe to metoda często stosowana przez wielu przedsiębiorców. Sprawdza się w rozmaitych branżach – z niej mamy szansę promować na przykład gastronomię, sklepy, szkoły językowe, gabinety kosmetyczne, pożyczki czy inne produkty. Oczywiście ich popularność nie bierze się bez powodu – ulotki mogą wszak być naprawdę skuteczną techniką umożliwiającą zdobycie kolejnych klientów, a zarazem ich wydruk i kolportaż nie jest dotkliwym wydatkiem. Warto zatem opowiedzieć w paru słowach o tym, czym kierować się przy wyborze agencji, która zaprojektuje, wykona i zajmie się kolportażem ulotek.

Kolportaż ulotek – najlepsze techniki

Na sukces strategii marketingowej stosującej ulotki wpływa przede wszystkim sposób, w jaki będą dystrybuowane. Można zdecydować się na najróżniejsze sposoby – kolportaż ulotek na ulicy bądź w punktach odwiedzanych przez potencjalnych kupców, zostawienie ulotek w specjalnych standach oraz kolportaż do skrzynek na listy. Które są najlepsze? To zależne jest od specyfiki promowanej marki oraz profilu kupujących, których zamierzamy przyciągnąć, a więc przed wyborem konkretnej metody dobrze poradzić się fachowców. Zwłaszcza, iż agencje świadczące kolportaż ulotek zajmują się pełną obsługą klienta.

Kto przeprowadzi kolportaż ulotek?

Najlepsze agencje nie tylko oferują kolportaż reklam, ale także przygotowanie layoutu ulotek, ich drukowanie i doradztwo w temacie wyboru najlepszej metody dystrybucji. Szukając firmy, która para się kolportażem ulotek powinniśmy koniecznie sprawdzić jej ofertę, t.j. rozmiary drukowanych ulotek, rodzaje wykorzystywanego papieru i obszar dystrybucji. Istotne także okaże się to, którymi sposobami możemy zlecić druk – dobrze, jeśli wybierzemy agencję umożliwiającą zlecenie za pomocą internetu.