
Mało klientów? Zainwestuj w wirtualny spacer po firmie
21 września 2016zobacz jak przygotować wirtualny spacer po firmie
Google Street View całkowicie zrewolucjonizowało globalną sieć. Nic więc zaskakującego, że jego możliwości są wykorzystywane przede wszystkim przez przedsiębiorstwa. Za pośrednictwem takiej usługi są w stanie pokazać potencjalnym klientom, jak prezentuje się siedziba firmy – zaś to korzystnie wpływa na renomę ich oferty. Najczęściej na takie wyjście stawiają sklepy, lokale gastronomiczne oraz pensjonaty. Przez to mogą przekonać klientów, iż powinni wybrać ich ofertę i – jak pokazują badania – takie działanie dają spodziewane skutki. Dlaczego zatem powinniśmy postawić na wirtualny spacer po firmie?
Dlaczego warto zdecydować się na wirtualny spacer po firmie?
Na wykonanie wirtualnego spaceru po firmie dobrze zdecydować się zwłaszcza z uwagi na renomę marki – badania pokazują, iż doskonale wpływa to na liczbę osób, które korzystają z jej oferty. Firmy, które zdecydują się na takie rozwiązanie, będą oprócz tego bardzo dobrze widoczne w Google Maps, a po wyszukaniu ich nazwy, internauci zobaczą link do prezentacji. To zaś widoczne jest w zwiększeniu liczby odwiedzin na stronie, a skutkiem tego są zwykle większe przychody.
Fachowo wykonany wirtualny spacer po firmie
Należy pamiętać o tym, że internetowy gigant nie wykonuje fotografii danej firmy – trzeba je wykonać we własnym zakresie. Wykonanie zdjęć i ich ustawienie w wirtualny spacer po firmie wiąże się niestety z posiadaniem specjalistycznych kwalifikacji – najlepiej zatem powierzyć je fachowcom. Na szczęście, na polskim rynku działają już agencje, które świadczą taką usługę.
Dane adresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]