
O pozycjonowaniu
16 czerwca 2016wypróbuj pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie – co to takiego?
Pozycjonowanie jest podnoszeniem pozycji strony w wynikach wyszukiwania na określone frazy, które wstukują w wyszukiwarkę internauci.
Jest to wobec tego wyjątkowo skuteczna metoda dotarcia do osób potrzebujących danej usługi, informacji, produktu. Pozycjonowanie jest zatem sposobem nienahalnej reklamy.
Jak dobrać słowa kluczowe pod kątem pozycjonowania?
Analiza słów kluczowych do procesu pozycjonowania to keyword research. Analizę keyword research realizuje się z wykorzystaniem
- wskazówek klienta,
- posiadanej intuicji i praktyki,
- specjalistycznych narzędzi.
Przebieg pozycjonowania
Poprawnie prowadzona usługa pozycjonowania opiera się na 2 jednoczesnych procedurach:
- Optymalizacja witryny
- Linkbuilding (czyli dostarczanie linków).
Sprawdzanie rezultatów pozycjonowania
W zależności od celów pozycjonowania ustalonych zezleceniodawcą, możemy monitorować różne efekty pozycjonowania:
- wzrost pozycji fraz w wynikach wyszukiwania
- wzrost odwiedzin w witrynie z naturalnych wyników wyszukiwania
- wzrost konwersji (czyli stosunku odwiedzin do wykonania konkretnych czynności typu zakupy w sklepie internetowym, wysłanie formularza z zapytaniem ofertowym i wiele innych
Czy usługa pozycjonowania zarabia na siebie?
Pozycjonowanie ciągle jest bardzo opłacalnym sposobem reklamy. Jest to co prawda usługa, na której efekty trzeba zapracować, jednakże efekt też jest długofalowy. Właśnie z tego względu zleceniodawcy wybierają długotrwałą współpracę z firmami SEO.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]