
Reklama zewnętrzna – kolportaż ulotek
27 września 2016Kolportaż ulotek to bardzo efektywna forma reklamy zewnętrznej, dzięki której przedsiębiorstwa mogą dotrzeć do potencjalnych klientów oraz zareklamować swoje usługi. Dowiedz się, jakie firmy powinny zainteresować się kolportażem ulotek i w jaki sposób zamówić materiały?
Kolportaż ulotek – efektywna forma promocji firmy
W dzisiejszych czasach istnieje wiele form promocji, które pomagają przedsiębiorstwom pokazać się przyszłym klientom. Ulotki to znakomity sposób na reklamowanie firmy, są dosyć tanie i trafiają do szerokiego grona osób. Ulotki zostawiane w skrzynkach pocztowych popularyzują szkoły wyższe, proponują oferty kredytów, wykorzystują je też bary oraz producenci drzwi zewnętrznych. Druki akcydensowe wykorzystują głównie firmy o szerokim kręgu odbiorców. Najlepszej jakości papier, technika druku, idealne odwzorowanie kolorów oraz wyrazista grafika sprawiają, że ulotki znakomicie spełniają swoją funkcję. Żeby jednak ta metoda reklamy była owocna, należy zaufać profesjonalnym agencjom.
Kolportaż ulotek – od jakich aspektów zależy cennik
Gdzie zamówić materiały? Najlepiej wybierać rekomendowane firmy posiadające własny park maszynowy. Podmioty dostarczające druki reklamowe niejednokrotnie oferują też usługi dodatkowe. Stworzą plan ulotki, zajmą się kwestiami technicznymi. Dzięki temu akcydens osiągnie sukces. Cennik ulotek zależy od różnych kryteriów – liczby egzemplarzy, wielkości ulotki, metody druku, parametrów papieru. Wyróżniamy ulotki standardowe, zginane na dwie części, wyprodukowane z arkusza błyszczącego o gramaturze 135, 170 lub 350 G, drukowane techniką offsetową bądź laserową. Ogromnym walorem jest także możliwość składania zamówień online. Wtedy niezależnie od tego czy mieszkasz w Katowicach, Krakowie, czy Wrocławiu – możesz liczyć na sprawne wyprodukowanie ulotek.