
Roznoszenie ulotek. Jak zaplanować kampanię?
24 listopada 2016Według różnych statystyk, Polacy coraz chętniej zwracają uwagę na smart shopping. O co w tym chodzi? To po prostu kupowanie z rozwagą – tylko towarów dostępnych w promocji. Najczęściej w tym celu korzystają z specjalnych aplikacji, ale dużym uznaniem szczycą się wciąż tradycyjne techniki wyszukiwania promocji – takie jak dostarczane do skrzynek pocztowych ulotki. Zawiadamiając ewentualnych nabywców o ciekawych przecenach, możemy zatem znacznie zwiększyć przychody firmy. Dobrze postawić na takie wyjście także z uwagi na to, iż atuty ulotek promocyjnych absolutnie nie ograniczają się do ich efektywności.
Co zyskamy dzięki roznoszeniu ulotek?
Oprócz skuteczności, sporym plusem ulotek reklamowych okazują się też niewielkie ceny. Stawiając na taką formę promocji, wydamy znacznie niższe sumy niż w przypadku pozostałych technik. Roznoszenie ulotek w mieście bądź kolportowanie ich do skrzynek pocztowych pozwala na dojście do sporej liczby osób. Zdaje egzamin zarówno w razie sklepów, jak i przedsiębiorstw usługowych. Jeżeli zdecydujemy się na roznoszenie ulotek na ulicy, możemy w ten sposób efektywnie zareklamować na przykład punkt gastronomiczny, angażując ludzi często przebywających w pobliżu.
Roznoszenie ulotek – jak wybrać wykonawcę?
Na powodzenie kampanii stosującej roznoszenie ulotek w dużej mierze wpływa to, kto przygotuje materiały. Ich roznoszenie powinniśmy powierzyć doświadczonej, sporej agencji ze swoimi urządzeniami. Takie agencje proponują zwykle również projektowanie ulotek, ich wydruk oraz opracowanie strategii dystrybucji. Istotne będzie także to, że zlecając to sprawdzonej agencji otrzymujemy gwarancję, iż materiały będą odpowiednio zaprojektowane, dzięki czemu na pewno zainteresują potencjalnych nabywców. Sporo agencji oferuje także zlecenie wydrukowania ulotek przez sieć, co znacznie usprawnia kampanię i umożliwia wybór ich usług przez zamawiających z odległych miast.