
Sprzedajesz lokum? Zdecyduj się na home staging
27 września 2016Świetna lokalizacja, mały czynsz oraz wygodne wnętrze… Może się zdawać, że to idealne lokum, jednak dotarcie do kupca nie jest łatwe. A jeżeli nawet ktoś zdecyduje się je nabyć, kłopotem okazuje się koszt kupna, bo ten proponowany przez klienta nas nas zadowala. Gdzie szukać powodów takich sytuacji? Być może powodem są nieodpowiednie fotografie, które opublikowałeś w ogłoszeniu? Albo wystrój wnętrza, bo ten powoduje, iż lokum nie zachęca potencjalnych kupców? Jeżeli tak, warto poznać korzyści, które daje Ci tzw. home staging. Na czym się on opiera?
Czym jest home staging?
Home staging, jak nietrudno się domyślić, polega na przygotowaniu mieszkania przed jego zbyciem. Dzięki temu jego aranżacja wpisze się w potrzeby dużej liczby klientów – zaś to umożliwi bezproblemowe sfinalizowanie sprzedaży za satysfakcjonującą nas kwotę. Home staging skupia się na pierwszej opinii klienta. Według statystyk o tym, czy zainteresuje go nasze mieszkanie decyduje tylko pół minuty – warto zatem przedstawić mu dobre fotografie atrakcyjnie zaaranżowanego wnętrza.
Zalety home stagingu
Zaletą home stagingu okazuje się przede wszystkim niska cena w zestawieniu z możliwymi profitami – na pojedynczą poradę wydamy niewiele, a jesteśmy w stanie zarobić dzięki niemu nawet do dziesięciu tysięcy złotych na stawce zbycia nieruchomości. Nabywcy częściej kupują mieszkania już umeblowane. Jest to wszak z ich strony rozwiązanie o wiele bardziej komfortowe oraz – co najistotniejsze – tańsze.